درآمد دلاری

Wiki Article

قسمت قبل، برنامه های کسب درامد با گوشی را معرفی کردیم. اما سایت های کسب درامد نیز وجود دارند که با کمترین تخصص، می توانید از آنها درآمد داشته باشید.

اینفلوئنسری(گیم بلاگر): اگر مدت زیادی است که یک یا چند بازی و یا حتی صنعت گیم موبایل را دنبال می‌کنید، می‌توانید با ارائه محتوای تخصصی مانند نقدوبررسی، راهنمای مراحل، لایوهای گفتگو و …، مخاطبان زیادی را جذب کنید و فرصت‌های درآمدی جذابی ایجاد کنید.

برای کسب درآمد دلاری از این روش در ابتدای راه به هیچ حساب بانکی نیاز نیست و خیلی ساده و راحت می توان کسب درآمد دلاری را شروع کرد.

تاکنون بالغ بر دویست هزار سایت با محتوای آموزشی مشغول به فعالیت هستند که اکثرا با عناوین آموزش صددرصد تضمینی، سودآوری تضمینی، سیستم معاملاتی صددرصد سودساز و... دوره می‌فروشند.

پس از آن می‌توانید سفارش‌هایی با دستمزد قابل توجه دریافت کنید و از این راه به درآمدهای دلاری بالا برسید.

توجه داشته باشید که با یک ادیت مناسب، می توانید کیفیت ویدئو را بالا ببرید.

استفاده از منابع آموزشی اعم از کتب، ویدئوها، دوره‌های آموزشی آنلاین و مقالات تخصصی می‌تواند به شما در یادگیری مفاهیم اساسی کمک کند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وبمستر منتور می باشد.

همچنین فیلمبرداری از پشت صحنه ضبط پادکست و انتشار آن در یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و … می‌تواند محتوای جالبی باشد.

فروش راهنمای بازی: یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید؛ با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد بالا کسب کنید. مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند.

زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا محصولات خود را مطابق کسب درآمد دلاری با سلیقه و نظرات مشتریان تولید یا اصلاح کنند. به همین دلیل این تولیدکنندگان حاضرند به ازای شرکت در نظرسنجی‌هایشان، پول پرداخت کنند.

راه اندازی کانال در یوتیوب و آپارات، از بهترین کسب و کارهای اینترنتی هستند.

آیا به عنوان تمام وقت به فعالیت‌های خود مشغول هستید یا این کار را به عنوان یک فرصت پاره‌وقت انجام می‌دهید؟

برای نقد کردن درآمد ارزی خود از طریق ایرانیکارت لازم است که ابتدا در این سایت ثبت نام کنید.

Report this wiki page