گلس گوشی

Wiki Article

ورود / ثبت نام ورودایجاد حساب کاربری نام کاربری یا آدرس ایمیل *

احتمالا وقتی صحبت از ارتقا کامپیوتر و لپ تاپ می شود ، اولین موردی که به ذهن کاربران خطور می کند قابلیت افزایش ظرفیت رم و هارد این دستگاه ها می باشد . ابتدا به نکات خرید رم می پردازیم .

پس در زمان خرید رم کامپیوتر توجه کنید اگر قصد دارید تعداد زیادی برنامه و فایل را اجرا کنید، به یک حافظه رم با ظرفیت بیشتر نیاز خواهید داشت.

۱. چگونه می‌توانم بودجه خود را برای خرید قطعات کامپیوتر تعیین کنم؟

در زمان خرید کارت گرافیک با به مواردی همچون نوع کارت گرافیک، کارایی، حافظه، پورت های خروجی و برند سازنده آن توجه کنید.

علاوه بر این ، حتی اگر پورت های دستگاه ها با همدیگر هماهنگی داشته باشند ، همواره نیاز به کابل های ذخیره وجود دارد تا در صورت گم شدن یا از بین رفتن رابط آنها ، بتوان بدون فوت وقت ارتباطات را مطالعه از رفرنس برقرار نمود .

برای گیمرهای حرفه‌ای ‌کارت گرافیک بیشترین اهمیت را دارد. این قطعه‌ای است که زیبایی‌های بصری یک بازی‌ را به شما نشان می‌دهد.

۱. بودجه خود را تعیین کنید. این اولین و مهمترین قدم است. قیمت قطعات کامپیوتر می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین مهم است که قبل از شروع خرید، بودجه خود را مشخص کنید.

اگرچه بسیاری از سی پی یو‌ها دارای گرافیک یکپارچه هستند، اما اگر می‌خواهید تجربۀ بازی با کیس گیمینگ مدرن داشته باشید، یک کارت گرافیک مناسب برای آن خریداری کنید.

آدرس فروشگاه: ساوه، منطقه شهرداری یک،خیابان شهید صفری( کارون)، روبروی بانک ملی، فروشگاه امین

تمام ماژولار ثابت نیمه ماژولار پلتفرم‌های قابل پشتیبانی

قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی بروزکالا تمام سعی خود را کرده تا بهترین و جدیدترین قطعات کامپیوتر را با قیمت مناسب در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد. 

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار یا ورود با

خرید قطعات کامپیوتر یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای تفریح و حتی زندگی کاری شماست، بنابراین بهتر است که ابتدا دربارۀ آن به صورت کامل تحقیق کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

Report this wiki page