ردیاب ماشین دیجی کالا

Wiki Article

مثلاً برای مشتریانی که مایل به خرید برندهای خارجی هستند، برند اروپایی تلتونیکا که یکی از مدرنترین و پرطرفدارترین ردیاب‌ها در نوع خود است، تهیه شده و همچنین ردیاب چینی کانکاکس که با سختگیری متخصصین ایرانی برای بازار ایران سفارشی‌سازی شده است.

با رشد تکنولوژی، دستگاه های متنوعی جهت حفاظت از وسایل نقلیه وارد بازار شده اند. با توجه به نوع و کارکرد دستگاه ردیاب، امکانات و قابلیت هایی مانند خاموش کردن خودرو از راه دور، شنود صدای داخل کابین خودرو، نمایش مسیر حرکت لحظه به لحظه ی وسیله ی نقلیه را خواهید داشت. شما می توانید بنابر نیاز خود یکی از انواع دستگاه های ردیاب ماهواره ای را برای وسیله ی نقلیه شخصی خود خریداری نمایید.

چه تضمینی هست که سارق ردیاب رو پیدا نکند؟ به طور کلی که هیچ تضمینی برای هیچ چیز نیست! ردیاب، از سرقت جلوگیری نمی‌کند، بلکه این امکان را فراهم می‌کند در صورت وقوع سرقت، بتوانید موقعیت لحظه‌ای ماشین را بدانید و خودرو را متوقف کنید.

اکثر ردیاب ها دارای یک سیم کارت هستند که با کمک کدهای دستوری می توان وسیله نقلیه را کنترل کرد.

و هزینه استفاده از آن تحت عنوان شارژ سالیانه از مشتری دریافت می شود. حتی شرکت هایی که از نرم افزار های متن باز استفاده می کنند

اپلیکیشن اختصاصی به زبان فارسی همران، رابط بین شما و دستگاه جی پی اس خودرو ایگل است که با رابط کاربری ساده و پشتیبانی از زبان فارسی، امکان کنترل و نظارت بر روی خودرو را در اختیارتان قرار می‌دهد.

من ردیاب خودرو هلیوس رو خریدم الان یه چند ماهی میشه خیلی راضی هستم

فاکسن یک اپلیکیشن همه‌کاره است برای دزدگیر اینترنتی شما که استفاده از آپشن‌های حفاظتی ماشین را بسیار راحت و در دسترس خواهد کرد و مطمئنا از کار با آن لذت خواهید برد.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت، متعلق به گروه دلفین می‌باشد همراهان ما

لطفا جهت کسب اطلاع در این خصوص با یکی از فروشگاه های ما در بخش نمایندگان سایت هماهنگ نمایید

ردیاب ایمورتال دارای شیوه های مختلف ردیابی همانگونه که مستحضرید یک ردیاب بصورت مخفی در خودرو نصب می شود به گونه ای که دور از چشم و دسترسی باشد تا در صورت سرقت خودرو به راحتی سارق نتواند آن را ردیاب خودرو تلتونیکا پیدا کند و از مدار خارج کند.

شرکت فنی مهندسی جیپیران همواره کوشیده است تا با تهیه سخت افزار و نرم افزار با کیفیت بهترین ردیاب خودرو

ابتدا بابت تاخیر در این مورد از شما عذرخواهی کرده و به اطلاع میرساند این امر در دست کار هست و بزودی در اختیار قرار خواهد گرفت

ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید. در نتیجه می توان گفت که ردیاب ها به سه دسته تقسیم می شوند.

Report this wiki page